ازدواج وزیردفاع کانادابا نازنین افشین جم + عکس
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : پیمان
«پیتر مک کی»، وزیر دفاع کانادا و دوست دختر ایرانی-کانادایی اش، «نازنین افشین جم» ملکه سابق زیبایی کانادا و فعال سیاسی، بزودی در مکزیک ، ازدواج خواهند کرد.
به گزارش «ایرانتو»، مک کی در وبلاگ شخصی خود، از اشتیاق خود برای اعلام این موضوع خبر داده و افزوده است، مراسم عروسی آنها بصورت خصوصی و با حضور خانواده و اقوامشان برگزار خواهد شد.



نازنین افشین جم در ایران متولد شده و در دهه 1970 به همراه خانواده خود به کانادا مهاجرت کرد. او هفت سال پیش، هنگامی که در اتاوا درباره حقوق بشر، سخنرانی می کرد با مک کی آشنا می شود. او که در رشته روابط بین الملل و علوم سیاسی تحصیل کرده، در زمینه امور حقوق بشر، فعالیت می کند. در سال 2003، به عنوان ملکه زیبایی کانادا انتخاب شده و سوابقی در امور خوانندگی و بازیگری نیز دارد.

پیتر مک کی نیز، با اینکه قبلا با زنان دیگری در ارتباط بوده، اما هیچگاه ازدواج نکرده است.
مک کی و افشین جم به ترتیب، 46 و 32 سال سن دارند.
این گزارش حاکیست، وزیر دفاع کانادا، اخیرا پیرامون شیوه استفاده از امکانات دولتی، مورد حمله نمایندگان پارلمان قرار گرفته بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->